Загальний термін кредитного договору : 90 днів Термін Дисконтного періоду : з моменту видачі кредиту до 30 днів (обирається Позичальником в калькуляторі) Базова процентна ставка : до 3%/день для першого кредиту і 2%/день для повторного (діє протягом всього терміну кредиту) Дисконтна процентна ставка : 1.7%/день для першої позики і зменшується до 1.3% на повторні позики (діє замість базової ставки протягом дисконтного періоду)
• ліц.договір + свідоцтво на знак ТМ скачати ;
• фізичні особи віком від 18 до 60; • українське громадянство (паспорт + ІПН); • постіне проживання на території України; • наявність власної банківської карти; • мобільний телефон; • працюючі з офіційним доходом;
• SEO • Telegram • Контекстно-медійна мережа (після погодження формату з рекламодавцем) • Контекстна реклама • Соціальні мережі (після погодження формату з рекламодавцем) • Промо-кодний трафік • е-маіл/смс розсилки (після погодження формату з рекламодавцем)
список заборонених слів для контекстної реклами скачати ;
При рекламуванні сервісу, необхідно чітко дотримуватись вимог до реклами. Забороняється під час інформування споживачів про умови надання споживчого кредиту шляхом поширення реклами надаватиінформацію у спосіб, що ускладнює її візуальне сприйняття. Ознаками, які свідчать, що спосіб викладення інформації про умови надання споживчого кредиту шляхом поширення реклами ускладнює її візуальне сприйняття, є використання: • приміток, виділення тексту з використанням напівжирного шрифту та/або похилого накреслення, візуальних елементів, великих літер (уключаючи абревіатури), розміщених поруч, якщо такі способи виділення тексту реклами в сукупності становлять 40 та більше відсотків від загальної(го) площі/обсягу реклами; • кольорів тексту реклами, загальна кількість яких становить більше трьох; • стилю цифр іншого, ніж арабські; • відстані між рядками тексту реклами, яка менша 120 відсотків від кегля шрифту; • відстані між літерами тексту реклами, яка менша за товщину обведення цифр і літер або більша за ширину однієї літери цього тексту; • пропорційного співвідношення між висотою великих і малих літер тексту реклами іншого, ніж 3:2; • побудови геометричних фігур із рядків тексту реклами; • розміщення тексту реклами на полях рекламної площини; • фону тексту реклами, колір якого є однаковим з кольором тексту реклами, або використання як фону для тексту малюнків, фотографій або інших аналогічних зображень. Також при рекламуванні фінансової послуги слід дотримуватись : • У рекламі щодо надання споживчого кредиту забороняється зазначати, що споживчий кредит може надаватися без документального підтвердження кредитоспроможності споживача (позичальника) або що кредит є безпроцентним чи надається під нуль процентів, іншу аналогічну за змістом та сутністю інформацію. При рекламуванні сервісу слід чітко дотримуватись наступних законів: Постанова 100 НБУ(Розділ III); Закон про споживче кредитування(Стаття 7); Закон про рекламу; У випадку порушення вимог, офер буде відключено без попередження
Загальний термін кредитного договору : 90 днів Термін Дисконтного періоду : з моменту видачі кредиту до 30 днів (обирається Позичальником в калькуляторі) Базова процентна ставка : до 3%/день для першого кредиту і 2%/день для повторного (діє протягом всього терміну кредиту) Дисконтна процентна ставка : 1.7%/день для першої позики і зменшується до 1.3% на повторні позики (діє замість базової ставки протягом дисконтного періоду)
• фізичні особи віком від 18 до 60; • українське громадянство (паспорт + ІПН); • постіне проживання на території України; • наявність власної банківської карти; • мобільний телефон; • працюючі з офіційним доходом;
• SEO • Telegram • Контекстно-медійна мережа (після погодження формату з рекламодавцем) • Контекстна реклама • Соціальні мережі (після погодження формату з рекламодавцем) • Промо-кодний трафік • е-маіл/смс розсилки (після погодження формату з рекламодавцем)
список заборонених слів для контекстної реклами скачати ;
При рекламуванні сервісу, необхідно чітко дотримуватись вимог до реклами. Забороняється під час інформування споживачів про умови надання споживчого кредиту шляхом поширення реклами надаватиінформацію у спосіб, що ускладнює її візуальне сприйняття. Ознаками, які свідчать, що спосіб викладення інформації про умови надання споживчого кредиту шляхом поширення реклами ускладнює її візуальне сприйняття, є використання: • приміток, виділення тексту з використанням напівжирного шрифту та/або похилого накреслення, візуальних елементів, великих літер (уключаючи абревіатури), розміщених поруч, якщо такі способи виділення тексту реклами в сукупності становлять 40 та більше відсотків від загальної(го) площі/обсягу реклами; • кольорів тексту реклами, загальна кількість яких становить більше трьох; • стилю цифр іншого, ніж арабські; • відстані між рядками тексту реклами, яка менша 120 відсотків від кегля шрифту; • відстані між літерами тексту реклами, яка менша за товщину обведення цифр і літер або більша за ширину однієї літери цього тексту; • пропорційного співвідношення між висотою великих і малих літер тексту реклами іншого, ніж 3:2; • побудови геометричних фігур із рядків тексту реклами; • розміщення тексту реклами на полях рекламної площини; • фону тексту реклами, колір якого є однаковим з кольором тексту реклами, або використання як фону для тексту малюнків, фотографій або інших аналогічних зображень. Також при рекламуванні фінансової послуги слід дотримуватись : • У рекламі щодо надання споживчого кредиту забороняється зазначати, що споживчий кредит може надаватися без документального підтвердження кредитоспроможності споживача (позичальника) або що кредит є безпроцентним чи надається під нуль процентів, іншу аналогічну за змістом та сутністю інформацію. При рекламуванні сервісу слід чітко дотримуватись наступних законів: Постанова 100 НБУ(Розділ III); Закон про споживче кредитування(Стаття 7); Закон про рекламу; У випадку порушення вимог, офер буде відключено без попередження