З появою альтернативних телефону каналів комунікації ми втрачаємо потребу в голосовому спілкуванні. Добре це чи погано. Не знаю. Але це факт.
Ми бачимо, що значна частина клієнтів, які отримують кредити в компанії Mister Money або взагалі не хочуть спілкування з менеджерами, або готові спілкуватись засобами месенджерів і категорично не люблять голосових (телефонних) розмов. Розуміючи це, ми повністю відмовились від вихідних дзвінків з моменту оформлення кредиту до його погашення, при умові вчасного погашення.
Навіть при заповненні анкети для отримання кредиту ми не телефонуємо позичальнику. Система налаштована таким чином, що всі взаємодії з позичальником відбуваються онлайн автоматично.
Автоматичний кредит не лише вигідний тим, що позичальник не буде отримувати надокучливих дзвінків, але й дозволяє отримувати кошти круглодобово.
Андрій Матвійчук, Операційний директор компанії Містер Мані