телефон Містер Мані 0(800)750-395

Розкриття інформації

інформація про компанію


1. Назва фінансової установи:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТЕР МАНІ" (ТОВ "М-р МАНІ"). Комерційне найменування відповідає найменуванню з ЄДР.

2. Торгівельні марки:
ТОВ "М-р МАНІ" використувує ТМ у вигляді зображення "MISTER MONEY" відповідно до Свідотства №308020, та ліцензійного договору №22112021 від 22.11.2021 на право використання ТМ.

3. Відомості про державну реєстрацію:
Дата запису в ЄДР: 15.07.2016 Номер запису в ЄДР: 10711020000036134, Ідентифікаційний код ЮО: 40660160.

4. Відомості про місцезнаходження :
Юридична і фактична адреса : 03067, м.Київ, бульвар Вацлав Гавела, 4.

5. Включення до переліку фінансових установ :
ТОВ "М-р МАНІ" включено до реєстру переліку фінансових установ (здійснити пошук).
Діюче Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи серія ФК, №885, реєстраційний №13103605, видане Національною комісією з державного регулювання в сфері ринків фінансових послуг 25.04.2017.
Витяг із ДРФУ НБУ від 13.03.2024 з надання фінансової послуги на підставі ліцензії «Надання коштів та банківських металів у кредит».

6. Перелік web-сайтів :
Компанія використовує один сайт www.mrmoney.com.ua

7. Перелік фінансових послуг, що надаються установою (види діяльності):
Витяг із ДРФУ НБУ від 13.03.2024 з надання фінансової послуги на підставі ліцензії «Надання коштів та банківських металів у кредит».

8. Перелік посередників:
• ТОВ "ДЕБТФОРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ: 40298050 - юридичні послуги з повернення проблемної заборгованості,
• ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "СІТІ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ 39508708 - переуступка прав вимог по договорах, по яких не виконано зобовязання зі сторони позичальників перед ТОВ "М-Р МАНІ",
• (Risktools) ФОП ГАЙДУК ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА, ІПН. 2854400121 - послуги з оцінки кредитного ризику,
• ТОВ «Українське бюро кредитних історій», ЄДРПУО: 33546706 - послуги з оцінки кредитного ризику.

9. Умови і порядок надання фінансових послуг :
Фінансова послуга надається відповідно до Правил надання коштів у позику.

10. Режим роботи :
Фінансова послуга в частині видачі кредиту, погашення здійснюється круглодобово без вихідних 24*7*365.
Консультація з менеджерами можлива в робочі дні з 09:00 до 18:00.

11. Відомості про відокремлені підрозділи фінансової установи:
Відокремлені підрозділи відсутні.

12. Відомості про порушення у справах про банкрутство, застосування процедури санації фінансової установи:
Провадження у справах про банкрутство та застосування процедури санації фінансової установи відсутні.

13. Рішення про ліквідацію фінансової установи:
Рішення про ліквідацію ТОВ "М-р МАНІ" не приймались.

14. Річна фінансова звітність:
Актуальна річна Фінансова звітність.

16. Відомості про склад наглядової ради і органи управління:
Загальні збори є Вищим органом Товариства. До складу Загальних зборів входить Товариство з обмеженою відповідальністю “ЯБС-ГРУП”. Виконавчим органом Товариства, що здійснює управління його діяльності є директор – Матвійчук Андрій Олександрович.

17. Відомості про власників істотної участі (в тому числі осіб, що здійснюють контроль):
Учасником Товариства є: – ТОВ “ЯБС-ГРУП”, ідентифікаційний код юридичної особи – 40582989.
Розподіл часток у статутному капіталі: ТОВ “ЯБС-ГРУП”- 100%.
Повна інформація щодо структури власності.

Перелік різновидів споживчих кредитів

Істотні характористики фін.послуги

Збільшення фіксованої процентної ставки за договором

Умови отримання акційної пропозиції

Сума і термін

Вартість супровідних послуг

Силки на договір і правила

Попередження споживача

Державний реєст фін.установ

Інформування про несанкціонований доступ

Захист персональних даних

Дострокове розрівання договору

Право споживача на отримання інформації(довідки)

Калькулятор і прикладу розрахунків по кредиту

захист прав споживачів


Регулювання ринку
Орган, що здійснює регулювання ринку фінансових послуг - Національний Банк України
Адреса: вулиця Інститутська, 9, Київ, 01601
тел. 0 800 505 240, bank.gov.ua E-mail: nbu@bank.gov.ua
Механізми захист прав споживачів
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – гарантійні фонди та компенсаційні схеми, що застосовуються відповідно до законодавства, відсутні.
У випадку наявності скарг на дії компанії або його працівників, Ви можете вирішити питання в порядку позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, а саме :
крок.1 Направити скаргу в компанію по форма зворотнього звязку, або на E-mail: care@mrmoney.com.ua, або за телефоном в робочі дні з 09:00 по 19:00 0(800)750-395 . Також Ви можете направити письмову скаргу на адресу компанії , 03067, м.Київ, бул. Вацлава Гавела, 4, корп.46.
У випадку надходження скарги в електронному вигляді, терміни розгляду і відповіді складають від 1 дня до 1 тижня.
У випадку направлення листа засобами Укрпочти на адресу компанії, терміни розгляду можуть складають до 1 міс.
крок.2 У випадку неможливості вирішити питання з фінансовою компанію, Ви можете звернутись до контролюючих органів :
• Національний банк України. Адреса для листування: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9; Телефон 0 800 505 240, Розділ захисту прав споживачів на сайті НБУ, E-mail: nbu@bank.gov.ua
• Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія Електронна пошта: head@consumer.gov.ua Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1.
крок.3 У випадку неможливості вирішити питання в позасудовому порядку, Ви можете звернутись з позовом до суду.

проблемна заборгованість


Компанія не використовує заборонених методів роботи з проблемною заборгованістю і дотримується всіх норм етичної поведінки.
Разом з тим, для захисту своїх інтересів, компанія як самостійно здійснює заходи з повернення заборгованості, так і залучає колекторські компанії :
• ТОВ «ДЕБТФОРТ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ: 40298050; місцезнаходження: Київ, 01034, вул.Прорізна, буд.11, офіс 1; Директор: Чернишук Ольга Леонідівна; контакти: тел. 0-800-300-162, 0-800-300-316 – гаряча лінія контакт-центру для звернень боржників щодо врегулювання заборгованості, e-mail info@debtfort.com - для звернень боржників щодо врегулювання заборгованості, сайт www.debtfort.com. Компанію включено в реєстр колекторських компаній НБУ за номером 51 від 29.10.2021. Інформація про порядок розгляду колекторською компанією звернень.
• ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "СІТІ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ 39508708, місцезнаходження 04053, м,Київ, вул. Січових Стрільців, 37/41, Директор Яковець Юрій Миколайович, контакти : www.cityfinance.com.ua, office@cityfinance.com.ua, 38(044)2279260; можливість направити звернення - на цій сторінці компані. Інформація про порядок розгляду колекторською компанією звернень цій сторінці компані.
У випадку порушення прав споживачів в частині роботи колекторських компаній, просимо повідомити про такі факти.
Звернення споживачів фінансових послуг щодо діяльності колекторських компаній приймаються будь-яким зручним з наведених способів:
- електронним листом за адресою: info@mrmoney.com.ua
- листом на поштову адресу: 03067, м.Київ, бульвар Вацлав Гавела, 4
- за номером телефона: 0(800)750-395 в робочі дні з 9:00 до 18:00.
детальніше про все, що стосується проблемної заборгованості тут

попередження про можливі наслідки

Можливі наслідки для споживача в разі неналежного користування споживчим кредитом або невиконання ним обов’язків, згідно з договором про споживчий кредит, включаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються в разі невиконання зобов’язання за договором про споживчий кредит:
1. Відповідальність за прострочення виконання та/або невиконання умов договору уключаючи неустойку (штраф, пеню):
1.1. Відповідно до умов кредитного Договору: За порушення Позичальником строків повернення Кредиту та/або сплати процентів за користування кредитом, Кредитодавець нараховує пеню в розмірі: 2.5% від суми кредиту за кожен день факту прострочення, але не більше 90 днів, при цьому сукупна сума неустойки (штраф, пеня), нарахована за порушення Позичальником зобов’язань за даним Договором, не може перевищувати розміру подвійної суми, одержаної Позичальником за даним Договором.
2. ТОВ «М-р МАНІ» має право, у визначених договором випадках, вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому, порушенням, Споживачем, взятих на себе грошових зобов’язань.
3. ТОВ «М-р МАНІ» повідомляє, що неналежне виконання грошового зобов’язання щодо повернення споживчого кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
4. ТОВ «М-р МАНІ» забороняється вимагати від Споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання споживчого кредиту.
5. ТОВ «М-р МАНІ» повідомляє, що для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання споживчого кредиту на запропонованих умовах, Споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
6. ТОВ «М-р МАНІ» має право вносити зміни до укладених зі Споживачами договорів про споживчий кредит тільки за згодою сторін.
7. Споживач має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації зокрема, шляхом направлення відповідного звернення на адресу електронної пошти ТОВ «М-р МАНІ».
8. Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування споживчим кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати.
9. Споживач має право ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов’язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит. Продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту, здійснюється без змін або зі зміною умов які безпосередньо будуть зазначені в заявці на продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту.
10. ТОВ «М-р МАНІ» не вимагає сплати будь-яких комісій, при сплаті споживачем платежів, за користування споживчим кредитом не залежно від обраного способу погашення заборгованості, разом з тим, сплату комісій за здійснення платежу можуть передбачати банки, компанії та організації, через яких позичальник здійснює платіж/переказ коштів.
11. ТОВ «М-р МАНІ» має право, здійснити укладення договору відступлення права вимоги за Договором (договір факторингу), з метою передання своїх прав Кредитодавця із будь-якою третьою особою, відповідно до чого новий Кредитодавець набуває статус володільця персональних даних Позичальника. Кредитодавець зобов’язаний протягом 10 (десяти) робочих днів повідомити Позичальника про відступлення права вимоги за відповідним Кредитним договором шляхом розміщення відповідного повідомлення у Особистому кабінеті на Сайті Кредитодавця та\або відправлення текстового повідомлення (смс – повідомлення) на зазначений в анкеті Позичальника телефонний номер. Заміна боржника в зобов'язаннях щодо повернення Кредиту та сплати процентів за користування ним без письмової згоди Кредитодавця не допускається.

  • інформація про компанію
  • інформація про фінансову послугу
  • захист прав споживачів

    захист прав споживачів


    Регулювання ринку
    Орган, що здійснює регулювання ринку фінансових послуг - Національний Банк України
    Адреса: вулиця Інститутська, 9, Київ, 01601
    тел. 0 800 505 240, bank.gov.ua E-mail: nbu@bank.gov.ua
    Механізми захист прав споживачів
    Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – гарантійні фонди та компенсаційні схеми, що застосовуються відповідно до законодавства, відсутні.
    У випадку наявності скарг на дії компанії або його працівників, Ви можете вирішити питання в порядку позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, а саме :
    крок.1 Направити скаргу в компанію по форма зворотнього звязку, або на E-mail: care@mrmoney.com.ua, або за телефоном в робочі дні з 09:00 по 19:00 0(800)750-395 . Також Ви можете направити письмову скаргу на адресу компанії , 03067, м.Київ, бульвар Вацлав Гавела, 4.
    У випадку надходження скарги в електронному вигляді, терміни розгляду і відповіді складають від 1 дня до 1 тижня.
    У випадку направлення листа засобами Укрпочти на адресу компанії, терміни розгляду можуть складають до 1 міс.
    крок.2 У випадку неможливості вирішити питання з фінансовою компанію, Ви можете звернутись до контролюючих органів :
    • Національний банк України. Адреса для листування: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9; Телефон 0 800 505 240, Розділ захисту прав споживачів на сайті НБУ, E-mail: nbu@bank.gov.ua
    • Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія Електронна пошта: head@consumer.gov.ua Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1.
    крок.3 У випадку неможливості вирішити питання в позасудовому порядку, Ви можете звернутись з позовом до суду.

  • проблемна заборгованість
  • попередження про можливі наслідки
  • документи
  • архів